Ce schimbări SEO semnificative a adus Google în 2017? | SEOproject

Schimbari SEO 2017

Deși nu au fost multe actualizări de bază ale algoritmului, 2017 tot a fost un an destul de important pentru SEO. Google a aplicat o serie de schimbări importante ce a influențat mult (și va influența în continuare) felul în care website-urile sunt poziționate. Deși unele schimbări au rădăcini în 2016, efectul lor a fost observat mai … Citește în continuare

Greșeli SEO comune pe care le fac antreprenorii cu StartUp-urile lor

Rachetă prăbușită cu un investitor dezamăgit, greșeli seo pe care le fac antreprenorii cu afacerile noi

Săptămâna trecută am avut ocazia să discut cu Alex Arghirescu (#Zmeu), digital marketer și co-fondator la KDVR Clothing. Cu acest proiect ce a început mai mult ca o ambiție personală, Alex a reușit să vândă haine făcute în România tocmai în Statele Unite ale Americii. Mă bucur mult că am purtat această conversație, deoarece a fost … Citește în continuare

Cum se face înscrierea site-ului în Google | Mai este aceasta necesară?

inscriere site in google

Am observat lunile trecute, când am vrut ca Google să îmi indexeze website-ul pentru prima dată, faptul că vechea metodă de a înscrie un website în Google nu mai apărea în căutări în limba engleză. Varianta în Română era totuși valabilă pentru fraza “înscriere website în Google”, sub forma https://www.google.ro/intl/ro/add_url.html. M-am gândit inițial că Google încearcă să forțeze … Citește în continuare

Ce înseamnă 301/302 redirect? Când și cum ar trebui folosite redirecționările?

redirect 301 sau 302

În ultima vreme am observat că multă lume are probleme cu redirecționările: “Ce sunt redirecționările?” “Când ar trebui acestea folosite?” “Ce tip de redirecționare ar trebui să folosesc și când? 301? 302?” Acestea sunt doar câteva dintre întrebările pe care adminstratorii de website-uri și le pun. Pe lângă acestea, am observat și experți care nu … Citește în continuare

Link building: Ce este și care sunt cele mai bune strategii pentru România

ce inseamna link building

Termenul de “link building” provine din limba Engleză și înseamnă mot-a-mot “construcție sau construire de link-uri”. Acțiunea presupune obținerea de link-uri de la alte website-uri către website-ul tău. Aceste link-uri funcționează ca niște voturi, ce urcă website-ul tău într-un clasament (în Google). Ce înseamnă link building și de ce este necesar? Construirea de link-uri vs … Citește în continuare

Cum obții/instalezi un certificat SSL gratuit pentru website WordPress

instalare certificat ssl gratuit

Securitatea a devenit o problemă tot mai mare pe internet, iar pentru a rezolva această problemă s-au inventat conexiunile SSL. Am mai abordat pe scurt acest subiect în articolul meu despre securitatea website-urilor. Dacă ai un website, în special un magazin online, atunci un certificat SSL îți va fi de foarte mare ajutor. Fără o … Citește în continuare

Ce este Google AMP (Accelerated Mobile Pages) și cum afectează SEO

cum adaugi Google AMP pe site

Cu peste 50% din traficul online provenind de pe dispozitivele mobile, Google a inițiat Mobile First Indexing. Acest tip de indexare presupune prioritizarea conținutului afișat pe dispozitivele mobile. Spuneam și într-unul din articolele anterioare în care am vorbit despre viteza de încărcare a website-urilor că, deși puterea de procesare se dublează la fiecare doi ani, … Citește în continuare