Importanța conținutului în SEO și sugestii pentru un conținut mai eficient

Interviu cu Cătălin Ionașcu despre importanța conținutului în SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare se află în continuă schimbare. În fiecare an, noi actualizări și tehnologii își fac apariția, schimbând felul în care administratorii își optimizează website-urile. Un lucru, în schimb, a rămas neschimbat: importanța conținutului. Cei care au avut un conținut de calitate au fost întotdeauna avantajați. Primul interviu din acest an ni-l … Citește în continuare

Ce schimbări SEO semnificative a adus Google în 2017? | SEOproject

Schimbari SEO 2017

Deși nu au fost multe actualizări de bază ale algoritmului, 2017 tot a fost un an destul de important pentru SEO. Google a aplicat o serie de schimbări importante ce a influențat mult (și va influența în continuare) felul în care website-urile sunt poziționate. Deși unele schimbări au rădăcini în 2016, efectul lor a fost observat mai … Citește în continuare

Greșeli SEO comune pe care le fac antreprenorii cu StartUp-urile lor

Rachetă prăbușită cu un investitor dezamăgit, greșeli seo pe care le fac antreprenorii cu afacerile noi

Săptămâna trecută am avut ocazia să discut cu Alex Arghirescu (#Zmeu), digital marketer și co-fondator la KDVR Clothing. Cu acest proiect ce a început mai mult ca o ambiție personală, Alex a reușit să vândă haine făcute în România tocmai în Statele Unite ale Americii. Mă bucur mult că am purtat această conversație, deoarece a fost … Citește în continuare

Cum se face înscrierea site-ului în Google | Mai este aceasta necesară?

inscriere site in google

Am observat lunile trecute, când am vrut ca Google să îmi indexeze website-ul pentru prima dată, faptul că vechea metodă de a înscrie un website în Google nu mai apărea în căutări în limba engleză. Varianta în Română era totuși valabilă pentru fraza “înscriere website în Google”, sub forma https://www.google.ro/intl/ro/add_url.html. M-am gândit inițial că Google încearcă să forțeze … Citește în continuare

Ce înseamnă 301/302 redirect? Când și cum ar trebui folosite redirecționările?

redirect 301 sau 302

În ultima vreme am observat că multă lume are probleme cu redirecționările: “Ce sunt redirecționările?” “Când ar trebui acestea folosite?” “Ce tip de redirecționare ar trebui să folosesc și când? 301? 302?” Acestea sunt doar câteva dintre întrebările pe care adminstratorii de website-uri și le pun. Pe lângă acestea, am observat și experți care nu … Citește în continuare

Link building: Ce este și care sunt cele mai bune strategii pentru România

ce inseamna link building

Termenul de “link building” provine din limba Engleză și înseamnă mot-a-mot “construcție sau construire de link-uri”. Acțiunea presupune obținerea de link-uri de la alte website-uri către website-ul tău. Aceste link-uri funcționează ca niște voturi, ce urcă website-ul tău într-un clasament (în Google). Ce înseamnă link building și de ce este necesar? Construirea de link-uri vs … Citește în continuare

Cum obții/instalezi un certificat SSL gratuit pentru website WordPress

instalare certificat ssl gratuit

Securitatea a devenit o problemă tot mai mare pe internet, iar pentru a rezolva această problemă s-au inventat conexiunile SSL. Am mai abordat pe scurt acest subiect în articolul meu despre securitatea website-urilor. Dacă ai un website, în special un magazin online, atunci un certificat SSL îți va fi de foarte mare ajutor. Fără o … Citește în continuare